Servis
Nahlášení servisu a reklamace

Pro poptávku nebo objednání servisních prací vyplňte náš servisní formulář.

Prosíme o několik důležitých informaci:

1
Kontaktní údaje
2
Jak se závada projevuje
3
Popis místa závady
4
Další informace nutné k posouzení závady
5
Fotodokumentace
6
Zda má závada povahu havárie

Každá objednávka servisu musí být písemná. Telefonické objednávky nepřijímáme.

V případě reklamace je nutné formulář vyplnit podrobně, jinak nelze zakázku identifikovat.

Doba pro vyřízení záručního servisu je 30 dní.

Jak probíhá servisní požadavek?

Po vyplnění formuláře Vás budeme v nejbližších dnech kontaktovat s návrhem řešení Vašeho požadavku.

Upozorňujeme, že servisní formulář zároveň slouží jako objednávka.

Ceny servisu bez DPH
Návštěva technika identifikace závady
590,- Kč / hod / osoba - zpravidla jedna osoba
Oprava na místě
590,- Kč / hod / osoba - zpravidla jedna osoba
Oprava na místě - výškové práce
800,- Kč / hod / osoba - zpravidla 2 osoby
Zdvíhací plošina
individuálně (dle výšky objektu, terénu, atd.)
Doprava
12 ,- Kč / km

Touto částkou účtujeme každou započatou hodinu práce. U marného výjezdu (neuznaná reklamace) rovněž účtujeme výše uvedené sazby. Ceny nezahrnují případné náhradní díly či komponenty.

Typ úkonu:
Jméno a příjmení
Název společnosti:
Adresa:
Email:
Telefoní číslo:
Číslo faktury:
Datum vystavení faktury:
Typ výrobku:
Druh výrobku:
Podrobný popis závady: